Az árusított termék karakterére való tekintettel, csak fel nem használt pirotechnikai terméket (hibás termék, pl hiányzó időzítő, gyújtó kanóc) áll módunkban reklamáció okán visszavenni. A már használt (meggyújtott), de nem működő pirotechnikai termékeket a vevő a terméken található leírás alapján köteles azt megsemmisíteni.  A vevő a pirotechnikai termék használatbavétele előtt, köteles megismerni a használati utasításban foglaltakat, és a megsemmisítés folyamatának lépéseit. A használati utasítást a termék csomagolásán található.

A használt (besült) pirotechnikai termékre vonatkozó reklamációt, csak fényképes dokumentáció alapján tudunk elfogadni. Az ilyen nem működő terméket hagyja 30 percig nyugalmi állapotban. Ezután biztonságos távolságból készítsen felvételeket az adott termékről. Majd tegye meg a megsemmisítéshez szükséges lépéseket a használati utasításban szereplő leírás alapján. Minden egyéb manipuláció az ilyen hibás termékkel szigorúan TILOS!!!

A reklamáció érvényesítése kapcsán kérjük tartsa be a következő lépéseket:

  1. Küldjön e-mailt a következő e-mail címre: pyrocollection@gmail.com, melyben tüntesse fel

        -   a termék típusát

        -   gyártási számát

        -   az eladási bizonylat számát

        -   a meghibásodás okát

        -   a fotódokumentációt (csak használt (besült) pirotechnikai termék esetén)

             A megreklamált besült termék fotódokumentációján jól látható kell legyen

                   a) a termék működésképtelenségének megléte,

                   b) a termék elhasznált kilövő része (leégett gyújtófej),

                   c) a képek készítésének dátuma (javasoljuk a felvevőn állítsa be a dátum megjelenítését),

                   d) milyen terméket reklamál. 

      2. 24 órán belül (munkanapokon) értesítjük a reklamációs eljárás következő lépéséről (megadjuk az Önhöz legközelebb található kijelölt szerviz címét, vagy az értékesítőnk javasolni fog egyéb alternatívát).

     3. Küldje el a terméket a lentebb megadott adott címre, a hiba leírásával ( Reklamációs formanyomtatvány ITT), a garancia levéllel és a vásárlást igazoló dokumentummal (mely egyben garancia levélként is szolgál, amennyiben nem kapott külön garancialevelet). A csomagolás elkészítésénél kérjük figyeljen oda, hogy a termék megfelelő módon legyen becsomagolva, továbbá figyeljen a megfelelő mennyiségű töltőanyag biztosítására, hogy a visszaküldött termék további sérüléseket ne szenvedjen. A reklamáció érvényesítésének szabályozása az Általános üzleti feltételek és a reklamációs rendben olvasható.